2014. március 14., péntek

Arcradír - avagy a kávé mindenhogy jó!

Az arcbőrömmel eléggé küszködök egy ideje. Foltokban kiszárad és az elhalt rétegeket alig tudtam eddig leszedni az arcomról. Amikor sikerült, akkor a nap hátralevő részében vörös volt az egész fejem.

Ma kipróbáltam egy az internet bugyraiban talált házi arcradírt.

Mi is kell hozzá?
  • kávézacc (én annyit használtam fel, ami épp a 4 adagos kávéfőzőből termelődött, bár ez kicsit sok volt)
  • méz (kevés, mondjuk egy jó teáskanállal)
  • kamillafőzet (kisebb bögrényi)
  • tej (löttyintettem egyet belőle)
Ezeket szépen összekevertem és felkentem vastagon az arcomra, majd néhány percig beledörzsöltem. Utána bő vízzel lemostam.

Nagyon szépen levitte az elhalt hámsejteket és kellemesen puha lett tőle az arcbőröm. :)

Azt hiszem maradok a jövőben is ennél a módszernél és bátran tudom ajánlani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése